Termín: 14. 12. 2018
Místo realizace: Riegrova 51, České Budějovice
Yana Pancheva seznámila účastníky se strategiemi CSR některých korporátů
– Výzkum z IPSOS z roku 2017 – 78 % lidí má zájem o to, jaký produkt a službu si od koho kupuje – zda je společensky odpovědná – odtud motivace korporátů k CSR
– CSR jako PR nástroj jak na straně byznysu, tak na straně NGO
– představení CSR aktivit Tesco ČR – sbírky, firemní dobrovolnictví
– platforma na Instagramu – indahash
– připomněla, že vždy je velmi důležité nastudovat CSR strategii – výroční zprávy, webové stránky, atd..
Pavla Zachová představila náhradní plnění pro rok 2019
– popis průběhu dojednání s Úřadem práce při zadání náhradního plnění §78 Zákona o zaměstnanosti
– Elektronická evidence Náhradního plnění – evidence dodavatelů náhradního plnění
Speed dating byl realizován za přispění prostředků státního rozpočtu ČR z programu ANNO ČR – podpora nevládního sektoru v regionech Ministerstva pro místní rozvoj a z prostředků Evropské unie (Evropského fondu pro regionální rozvoj) v rámci projektu SENSES programu Danube Trasnational Programme.